Was leuk, vooral goed begeleid door een enthousiaste dame.
Reactie ARBO centrum:
Hi Sergio
Leuk om te horen, dank je wel! Fijn dat de begeleiding zo positief opviel – enthousiasme maakt echt het verschil. Graag tot een volgende keer!
Met veilige groet Debby