Vlot, educatief en voorspoedig, goed te doen.
Reactie ARBO centrum:
Hi Marijn,
Dank je wel! Mooi dat je de cursus als vlot, leerzaam en goed te doen hebt ervaren. Precies waar we het voor doen!
Met veilige groet Debby
Hi Marijn,
Dank je wel! Mooi dat je de cursus als vlot, leerzaam en goed te doen hebt ervaren. Precies waar we het voor doen!
Met veilige groet Debby