Degelijke basis opleiding die op een aangename manier wordt gegeven.
Reactie ARBO centrum:
Hi,
Dank je wel! Fijn dat je de basisopleiding als degelijk en prettig gegeven hebt ervaren. Daar doen we het voor!
Met veilige groet Debby
Hi,
Dank je wel! Fijn dat je de basisopleiding als degelijk en prettig gegeven hebt ervaren. Daar doen we het voor!
Met veilige groet Debby