Arbo centrum en instructeur prima. Cursusboek niet compleet. Oef examen niet zoals het wordt afgenomen
Reactie ARBO centrum:
Hi,
Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je tevreden bent over het ARBO Centrum en de instructeur. We nemen je opmerkingen over het cursusboek en het oefenexamen serieus en gaan dit nagaan, . Dank dat je dit aangeeft!
Met veilige groet Debby