De bedoeling zal ongetwijfeld goed zijn, maar het niveau van de cursus werken langs de weg was echt te laag.
Reactie ARBO centrum:
Hi,
Bedankt voor je eerlijke feedback. Jammer dat het niveau voor jou te laag was – dat nemen we serieus. We kijken graag hoe we dit kunnen verbeteren. Als je specifieke suggesties hebt, horen we die graag via info@arbocentrum.nl.
Met veilige groet Debby