Reviews

8.8 / 10
22925 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

6/10

Te veel focus op reanimatie. Nauwelijks aandacht op kleine maar noodzakelijke kennis over hoe om te gaan met klein letsel. Weinig oefenen, alleen maar verhalen over wat instructeurs hebben meegemaakt. Ik heb niet veel geleerd.

Reactie ARBO centrum:

Hi,
Dank je wel voor je open en duidelijke feedback. Jammer dat de cursus niet goed aansloot op je verwachtingen. We nemen je opmerkingen mee om beter de juiste balans te vinden tussen praktijk, theorie en oefening. Wil je je ervaring verder met ons delen? Mail gerust naar info@arbocentrum.nl.
Met veilige groet Debby


Score voor ARBO Centrum: 3/5
Zou je ARBO centrum aanbevelen bij anderen? Ja
Aangekocht product: