Reviews

8.8 / 10
22925 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

1/10

De Cursus bij ARBO Centrum was één grote flop. De docent was alleen bezig met vertellen hoe geweldig die zichzelf vond. Inhoudelijk werd er weinig besproken over de cursus. Alles wat in de cursus is verteld wat iets qua waarde toevoegde had in een uurtje gekunt.

Reactie ARBO centrum:

Hi
Bedankt voor je eerlijke feedback. Jammer om te horen dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad – dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om onze kwaliteit te verbeteren. Als je jouw ervaring verder wilt toelichten, horen we dat graag via info@arbocentrum.nl. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te delen.
Met veilige groet Debby


Score voor ARBO Centrum: 0.5/5
Zou je ARBO centrum aanbevelen bij anderen? Nee
Aangekocht product: