Goed. Alleen de locatie was zeer moeilijk te vinden. Het zou duidelijker aangegeven mogen worden door middel van bijv. Vlaggen/banners/borden.
Reactie ARBO centrum:
Hi Geert,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je de cursus goed vond. We begrijpen dat de locatie lastig te vinden was en nemen je suggestie voor duidelijkere aanwijzingen zoals vlaggen of borden mee. Op welke locatie is dit geweest?
Ieder geval dank voor je input!
Met veilige groet,
Mylene