Ik heb bij verschillende bedrijven waar ik werkzaam was/ben een BHV cursus van Arbocentrum gevolgd. Tot nog toe heb ik hier enkel zeer positieve ervaringen mee gehad.
Reactie ARBO centrum:
Hi N. Douma,
Bedankt voor je mooie feedback! Fijn om te horen dat je bij meerdere gelegenheden positieve ervaringen hebt gehad met onze BHV-cursussen. We waarderen je vertrouwen en hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Met veilige groet,
Mylene