Goede cursus/training. Prima docent die wist waar hij het over had en zover als mogelijk was gewoon kort en bondig les heeft gegeven.
Reactie ARBO centrum:
Hi Mark,
Bedankt voor je positieve reactie! Fijn om te horen dat de cursus duidelijk en effectief was en dat de docent zijn kennis op een korte en bondige manier overbracht. We waarderen je reactie!
Met veilige groet,
Mylene