Zeer goed! Vriendelijke mensen en goede leeromgeving
Reactie ARBO centrum:
HI Marinde,
Bedankt voor je mooie woorden! Geweldig om te horen dat je de mensen vriendelijk vindt en de leeromgeving als goed ervaart. We hopen je snel weer te zien!
Met veilige groet,
Mylene