Netjes geregeld, realiteit en theorie verschillen wel heb ik gemerkt. Maar ben blij dat ik mijn cursus gedaan en gehaald heb.
Reactie ARBO centrum:
Hi,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat alles netjes geregeld was en dat je je cursus succesvol hebt afgerond. We begrijpen dat er soms een verschil is tussen theorie en praktijk, en we blijven ons inzetten om dit zo goed mogelijk te overbruggen. Gefeliciteerd met het behalen van je cursus!
Met veilige groet,
Mylene