Prima locatie. Netjes.
Reactie ARBO centrum:
Hi Iris,
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je de locatie als prima en netjes hebt ervaren. We zien je graag weer terug!
Met veilige groet,
Mylene
Hi Iris,
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je de locatie als prima en netjes hebt ervaren. We zien je graag weer terug!
Met veilige groet,
Mylene