Prima, alleen de wc's mochten wat mij betreft wel wat schoner zijn.
Reactie ARBO centrum:
Hi,
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent over de cursus. Jammer om te horen dat de wc’s niet aan je verwachtingen voldeden. We nemen dit punt graag mee en zorgen ervoor dat dit in de toekomst beter wordt. Hopelijk zien we je snel weer!
Met veilige groet Debby