Snelheid / levertijd
Betrouwbaarheid
Prijs/Kwaliteit verhouding
Communicatie

E. Van den Berg

Zolang je water blijft bestellen gaat het redelijk, paar keer voor niks vrij moeten nemen omdat er niets geleverd werd op de afgesproken datum. Nu wij geen water meer hoeven te bestellen blijft er van de €34 statiegeld maar €3 over! Men berekent €25 voorrijkosten terwijl men hier elke donderdag in de stad is en daar berekenen ze nog 21% btw over. Dit terwijl er €9 terugbetaald zou worden. Pure oplichting dus!!!

Zie bovenstaand bericht, zorg dat je je afspraken nakomt en steel niet van je klanten

Reactie Aqua Light:

Jammer dat u een slechte ervaring met ons mooie bedrijf heeft, echter is uw weergave volgens ons niet helemaal correct.
Omdat ook bij ons de "schoorsteen moet roken" worden er ophaalkosten berekend indien wij uitsluitend lege flessen op moeten halen, dat is u duidelijk van tevoren verteld. Indien u hier niet mee akkoord was gegaan, of de kosten te hoog vond, had u uiteraard altijd de lege flessen zelf bij in kunnen leveren, zonder enige kosten. U koos er echter bewust voor om de flessen door ons op te laten halen en dus ook voor de ophaalkosten, prima, alleen jammer dat u dat achteraf als negatief ervaart.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd even rechtstreeks contact met ons opnemen.
Met vriendeljike groet,
Team Aqua Light.

Score voor Aqua Light: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Flessen water statiegeld