Hoe? Zo! IT

Makkelijk gevonden producten via Google, website is niet super overzichtelijk, maar voldoende om te kunnen bestellen. Productaanbod erg beperkt (voor wat ik nodig had). Slechte indicatie van leveringstermijn (misleiding).

Producten makkelijk te vinden via Google. Snel bestelproces op de website.

Zeer trage levering, zonder duidelijke levertermijn op de website. Je hebt dus geen enkel idee wanneer je bestelling zal worden geleverd. Door de "voor 17u besteld, dezelfde dag uitgestuurd" krijg je het idee dat de levering de dag nadien zal zijn. Maar dat was dus helemaal niet het geval.

Voor welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Nee

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Slechte opvolging en te weinig info over juiste leveringstermijn.

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer,
Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.
Wat vervelend om te horen dat de levering niet plaatsvond zoals dit behoorde te gaan.
Wij hebben uw bestelling op 14 augustus om 16:33 ontvangen en uw pakket is om 16:47 klaar gezet voor verzending.
Deze is die avond meegenomen voor DPD naar het depot.
Helaas is het pakket daar vastgehouden omdat 15 augustus een nationale feestdag was in België. Het pakket heeft hierdoor helaas vertraging opgelopen en is mede daarom pas op 17 augustus geleverd.
Wel hebben wij een klacht ingediend bij DPD dat de levering op 16 augustus had moeten plaatsvinden.
Onze excuses voor het ongemak.
Antratek Electronics

Score voor Antratek.be: 3/5