&Work

Kwaliteit dienstverlening
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Ruben Zuidervaart

Heel erg goed, en stukken beter dan andere andere recruitment bureau's waar ik mee heb gesproken. Deze komen vaak aan met partijen welke totaal niet zijn waar je naar op zoekt bent, en in sommige gevallen zelfs met een suggestie komen op 1,5 uur rijden.

Dit heb ik tot nu toe nog niet via Bonque gehad, wat ook de reden was waarom ik als eerste weer contact heb opgenomen met Mike.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Mike luistert naar welke typen bedrijven ik eventueel interessant zou vinden, en zoekt op basis hiervan ook de partijen uit. Daarbij houd hij ook rekening met mijn eigen ambities, en de redenen waarom ik bij dergelijke partijen zou willen werken.

Tot op heden lukt dit dus erg goed, en heb ik nog steeds geen ongemakkelijke gesprekken gehad, en was er aan beide kanten steeds een klik.

Bovenstaande was dus ook het geval bij mijn vorige werkgever. Hier was zeker een klik, en hier heb ik ook met veel plezier gewerkt. Sterker nog, ik werk nog steeds voor het moederbedrijf als ZZPer, en heb nog steeds warm en goed contact met mijn oude collega's.

Score voor &Work: 5/5
Zou je &Work aanbevelen? Ja