G.A.S.

Madeira

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Vakantie zelf was erg geslaagd. Contact met amigo vind ik minder. Ik heb eerder een reis geboekt wat door corona geannuleerd moest worden. Was nog in het begin van de coronapandemie. Ze beloofde dat ik een voucher kreeg maar ik hoorde nooit meer iets. Na veel mailtjes en telefoon heb ik uiteindelijk na een jaar het bedrag teruggestort gekregen. Als het om financiën gaat vind ik dit een minpunt van Amigo.

Reactie AmiGO Reizen:

Hoi Gerlinde,
Fijn om te lezen dat je vakantie naar Madeira erg geslaagd was! Jammer dat je het contact met ons als minder ervaart. Je geeft aan dat je een voucher zou krijgen, maar dat je niets meer hoorde van ons. Je had vorig jaar Lissabon geboekt, met een afwijkende vlucht. Vandaar dat je niet gelijk je voucher hebt ontvangen, omdat de restitutie van deze vlucht richting ons helaas ook lang duurde. Dit hebben we je ook laten weten. Zodra wij de restitutie ontvangen hadden, hebben we jouw voucher ook aan je uitgegeven. De uitgiftedatum hiervan was hetzelfde als die van de rest van de groep. Dit zodat je de mogelijkheid had om vrijwel gelijk terugbetaling te vragen, als je dat zou willen. Dit heb je echter pas in februari gedaan, 2 maanden voor het verlopen van je voucher. Het bedrag hebben we daarna binnen 4 weken aan je teruggestort. We hopen dat met deze toelichting onze werkwijze duidelijk is en we zien je graag in de toekomst nog eens terug op één van onze toffe reizen!

Score voor AmiGO Reizen: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: