Matthijs Speksnijder

Geen. Meerdere reizen geannuleerd door organisatie.

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Slecht. 3 van de laatste 5 boekingen bij amigo geannuleerd. Als alternatief krijg je dan geen behoorlijke reizen aangeboden die in dezelfde periode vallen en er wordt ook geen moeite gedaan om te kijken of de reis alsnog kan doorgaan dmv extra betaling.

Reactie AmiGO Reizen:

Hoi Matthijs,
We vinden het bijzonder vervelend dat je deze ervaring hebt met AmiGO Reizen. Ons doel is immers tevreden klanten en jou een hele fijne vakantie laten beleven. Ondanks jouw eerdere positieve ervaringen met enkele reizen van AmiGO waar je aan deel hebt genomen, heb je helaas ook de ervaring van reizen die door onvoldoende deelnemers niet door konden gaan.
Om samen tot een oplossing te komen door bijvoorbeeld naar een andere bestemming of andere reisdatum te kijken, is het natuurlijk wel van belang dat we samen ons best doen om het op te lossen. Dat vraagt van AmiGO Reizen dat we met je mee bewegen maar dat vraagt ook van jou dat je mee beweegt om tot een oplossing te komen. Uit ons telefoongesprek is gebleken dat jij echt aan een hele specifieke reisperiode vast zit en wij helaas geen ander aanbod in deze periode hebben. Uiteindelijk moeten we dan samen concluderen dat we het niet op kunnen lossen.
Zoals je weet vinden wij het erg jammer dat het ons niet gelukt is om ervoor te zorgen dat jij deze zomer met ons op reis kunt. We hopen dat je ons in de toekomst toch nog eens de kans wilt geven om te zorgen voor een mooie vakantie ervaring met AmiGO Reizen, net zoals de reizen waar je eerder aan deel hebt genomen.
Voor nu wensen we je ondanks deze boodschap een hele goede zomer toe en we zien je graag nog eens terug op een van onze reizen.
Groetjes!
Corstiaan van Pelt
AmiGO Reizen

Score voor AmiGO Reizen: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: