M. Plieger

Huttentocht door Stubaital, Oostenrijk

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

De vakantie was geslaagd. Dat Amigo de 30+ reis door liet gaan, ondanks een beperkt aantal deelnemers, door deze reis te combineren met de 30- reis, verdient waardering. Een blijk van klantgerichtheid. Amigo is ook goed bereikbaar en Elise staat je op vriendelijke wijze te woord.

Pluspunten: goede, kundige reisleiding (Egbert en Jaco): twee personen die voor een goede sfeer zorgden en voor een evenwichtige mix van activiteit en en rust. Ook de mogelijkheid om te kiezen tussen een meer actieve en een meer ontspannen route had toegevoegde waarde. Waardering ook voor het feit dat Amigo (Elise) en de reisleider gezorgd hebben voor een alternatief verblijf toen de berghut waar we zouden overnachten, niet meer toegankelijk was vanwege de weersomstandigheden. Ook de verzorging tijdens en de vertrouwde invulling van de rustdag sprak me aan. De prijs/kwaliteit verhouding zou verbeterd kunnen worden. De reis telde nominaal 11 dagen, maar zonder reisdagen, 9, waarvan 6 wandeldagen. Dat zouden er wel een paar meer mogen zijn (bijvoorbeeld door ipv op maandagavond, maandagochtend met de trein te vertrekken, zodat we een avond/nacht hebben om te acclimatiseren). De reisleiders waren goed voorbereid en hoewel het jammer was dat het oorspronkelijke programma vanwege de weersomstandigheden niet integraal kon doorgaan, was de alternatieve invulling geslaagd.
Bij Amigo ga je vertrouwd op reis!

Score voor AmiGO Reizen: 4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: