A.J.T. Zoetemeijer- Manintveld.

5-Daagse Adventsreis / cruise.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Indrukwekkend én een Beleving. Zingen in Adventssfeer, over een Toekomst vol van Hoop! De Adventscruise was in de deskundige én vriendelijke handen van: C van Pelt en J de Haan. Steeds zichtbaar en hoorbaar aanwezig om het Programma van de dag, toe te lichten. Vragen te beantwoordden en z'n. hulp te bieden. Ds. Panc Vermaat sprak vóór en ná de maaltijden het Gebed uit. En hield een Meditatie, in de 4 grote Kerken: Basilika en Kirche in Keulen, Koblenz en Emmerich. Tijdens deze cruise werden wij als gasten op een hoog culinair niveau verwend, door een perfect opgeleide crew! Door Ds. Vermaat zijn bewogen en invoelende gebeden en zijn meditatie, uit Gods Woord, werd deze reis op een Hoger niveau getild. Weer aan wal, gingen wij als rijk Gezegende mensen naar huis......met een gevoel van heimwee......Ik hoop en bid, dat ik DV 2024 de mogelijkheid krijg, om deze reis weer mee te mogen maken. Ik bid óók voor alle mensen die deze Adventsreis mogelijk maken, ook de musici: Noortje van Middelkoop, Rineke de Wit, Henk-Jan Drost, Arjan Breukhoven en dirigent Jan Quintus Zwart.
Lieve mensen van Amicitia, ga a.u.b. met het organiseren van al jullie reizen door! Reizen met Amicitia heeft Meerwaarde!

Score voor Amicitia Reizen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: