J. Luteijn

Gezinsgids Vaarvakantie

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

zeer slecht

Reactie Amicitia Reizen:

Geachte mevrouw Luteijn,
Hoewel u niet met deze reis bent mee geweest waardeert u reis met “zeer slecht”.
Daar u niet over een vaccinatiebewijs of over een negatieve Corona testuitslag beschikte kon u jammer genoeg niet inschepen.
Om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen besteedt Amicitia veel aandacht aan informatie vooraf. Het is immers de individuele verantwoording van elke passagier om te beschikken over de juiste reis- en gezondheidsdocumenten. Aan de desbetreffende medewerker vertelde u dat u de reisdocumenten niet had gelezen. Uit oogpunt van volksgezondheid konden wij u helaas niet laten inschepen. Navraag op onze afdeling reservering leert ons dat er talloze telefoontjes door ons zijn gepleegd met u en ook met uw familieleden om gezamenlijk te zoeken naar een oplossing zodat u (na een negatieve testuitslag) toch weer z.s.m. zou kunnen inschepen. Daar bleek u niet voor open te staan. Het spijt ons bijzonder dat wij er, ondanks alle informatie vooraf, inzet, hulp en advies op de dag van vertrek, toch niet in geslaagd zijn ook u te kunnen laten genieten van een fijne vaarvakantie door Nederland.
Cees van Pelt, directeur Amicitia Reizen

Score voor Amicitia Reizen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: