J.de Mooij Bergsma

Van 22 Mei tot 31 Mei 2017 Israelrondreis met ds I de Graaf uit Rijnsburg.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het programma was veel te vol De Gids heeft het gepresteerd om 5 excursies op een ochtend te doen. Over het algemeen waren alle dagen druk en vol. Zondag was de enige rustdag.Bijna geen tijd voor koffie te drinken het is maar 2 keer gebeurd met elkaar koffie drinken ook weinig tijd voor te winkelen.Heel veel gezien en heerlijk gegeten maar erg vermoeiend.Voor bepaalde excursies werd er ruim de tijd voor genomen maar bv voor de Jordaan maar 15 min zeer teleurstellend voor ons daar wij daar speciaal voor mee gingen.De hotels waren goed en nogmaals het eten ook.Ook iets over de gids en reisleider ik vind die moeten neutraal wezen tijdens zo n reis ze uiten vaak hun idee en

Reactie Amicitia Reizen:

Geachte heer en mevrouw de Mooij,
Inmiddels bent u alweer geruime tijd terug van uw gemeentereis naar Israël van 22- 31 mei met uw eigen predikant, ds. I. de Graaf uit Rijnsburg.
We vinden het uiterst spijtig dat u de reis als te druk heeft ervaren.
Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik te reageren op uw review. Daarin maakt u ons deelgenoot van uw reiservaringen. Specifiek kaart u aan het programma erg druk en vol te hebben gevonden. Het betrof een gemeentereis die naar de wensen van uw ervaren reisleider en predikant geheel op maat door ons in samenspraak is ontworpen.
Aan de hand van meerdere bezoeken is in overleg het van-dag-tot-dagprogramma ingevuld. Amicitia komt inmiddels al bijna 50 jaar in Israël. Ervaring leert ons dat een Israëlreis per definitie intensief is. Het liefst laten we onze passagiers natuurlijk alles zien, maar een reis naar Israël staat altijd in het teken van keuzes maken.
Nagenoeg alle deelnemers van uw gemeentereis hebben ons ook via het enquête formulier laten weten wat ze van de reis vonden. De reis scoorde over het algemeen een 8,50. Dat is een prachtige score. Wetend dat een 9 het maximaal haalbare is, kunnen de waarderingen van uw medereizigers als goed tot zeer goed worden gekwalificeerd.
Naast gemeentereizen organiseert Amicitia Reizen ook Israëlreizen in een rustiger tempo. Mogelijk had zo’n reis beter bij uw wensen gepast.
Toch hopen wij van harte dat u net als uw medereisgenoten terugkijkt op een onvergetelijke gemeentereis!
Hartelijke groet,
Amicitia Reizen

Score voor Amicitia Reizen: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: