Peta Hesselberth

Ben met de Seine reis meegeweest. De Adventreis van 14 - 18 dec. jl. Het was een prachtige reis. Veel gezien van Parijs zowel bij licht als bij donker. Van de Seine heb ik helaas niet veel gezien . Jammer dat het meeste deel in donker werd gevaren. Ook vond ik het jammer dat het water aan boord betaald moest worden. Het chloorgehalte was vrij hoog en dan denk je op zijn minst dat er wel een kan met (goed) water op tafel zou staan. Nu moest je nogal duur water kopen ( € 4.50 nog wel). dit vond ik eigenlijk bij een 4 a 5 sterren boot niet passen. In heel Frankrijk staat gratis water op tafel en uitgerekend op een 4-5 sterrenschip moet je betalen. Jammer vond ik dat. Misschien was dit een "dingetje" van de bootregelementen. Maar toch. Verder was de bediening vlot, aardig en behulpzaam. Kamer + badkamer waren erg schoon. Prachtige boot

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

De organisatie van Amicitia was uitstekend. Er werd heel goed meegedacht en ingespeeld op wat het oor te horen kreeg. Alles klopte. Alles was heel goed geregeld. Zowel de heen als de terugreis. Ook heel aardige chauffeurs die onderweg ook nog wat te vertellen hadden over de omgeving etc. Ik zou het iedereen aanraden om met Amicitia te reizen. Kwaliteit staat voorop en dat moet zo blijven.

Score voor Amicitia Reizen: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: