Kapenga

We zijn naar Noorwegen geweest. Prima buschauffeur, de reisleider had in onze ogen geen dominee hoeven zijn. Ging net allemaal een beetje te ver. Het was meer reformatorisch dan we hadden gedacht. Het was in onze ogen teveel gericht op de zwaar reformatorische gezindte. Dit zou beter op jullie site aangegeven moeten staan. Bijvoorbeeld dat rokken gewenst waren bij vrouwen en dat er op je neergekeken wordt als je een broek draagt. Als wij dit hadden geweten via de website, hadden wij geen reis via Amicitia geboekt. We zullen dit helaas in de toekomst ook niet meer doen.

Reactie Amicitia Reizen:

Beste mevrouw Kapenga,
Hartelijk dank voor uw review. Graag reageren wij op uw opmerkingen:
Amicitia kent geen ge- of verboden daar waar het om kledingregels gaat. Amicitia betekent ‘met vrienden op vakantie’, daar moet je jezelf kunnen zijn. Het spijt ons bijzonder dat u een andere ervaring heeft gehad tijdens deze reis. Amicitia is een christelijke reisorganisatie, waarbij verschillend gedacht wordt over verschillende aspecten. Die ruimte is er wat ons betreft over en weer. Amicitia herkent zich meer in het motto: ‘Nauw voor jezelf en ruim voor een ander’, dan vallen kerkmuren weg. Ondanks deze ervaring hopen wij u nogmaals te mogen begroeten op één van onze reizen.
Hartelijke groet,
Amicitia Reizen

Score voor Amicitia Reizen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: