S Bakker

Amerika Canada De reis was mooi, de kamers goed , de ontbijten en diners ,minimaal tot slecht ,al vaker mee gemaakt met amicitia. Jammer ,Voor ons een overweging om een andere reis organisatie te zoeken. Voor de prijs van de reizen mag je veel meer verwachten.

Reactie Amicitia Reizen:

Geachte familie Bakker,
Hartelijk dank voor uw review. We vinden het jammer te horen dat de reis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U refereert aan de ontbijten en diners in de hotels. Tijdens uw reis heeft u in 6 verschillende hotels overnacht. Uit de enquête blijkt dat de kamers goed tot zeer goed werden gewaardeerd. Helaas hebben we, ondanks de uitgebreide afspraken met de verschillende hotels, u niet overal de juiste kwaliteit kunnen leveren. We houden graag de vinger aan de pols en zullen verbeteringen doorvoeren. Zodra deze signalen ons bereiken, nemen wij meestal terstond en ter plekke actie. Zodoende kunnen we ervoor zorgen dat u de volgende morgen wel goed ontbijt. Nu na afloop is uw informatie evenwel belangrijk en kunnen we bij een volgende reis verbeteringen doorvoeren.
We hopen dat u Amicitia Reizen een tweede kans wilt geven. Er is ons alles aan gelegen het u naar de zin te maken. Onze klanten zijn immers onze ambassadeurs.
Hartelijk groet,
Amicitia Reizen

Score voor Amicitia Reizen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: