A. Spruijt

Slecht.
Athlon besteldatum 31-08-2018.
Levertijd bevestiging vanuit Athlon, doorgegeven door Ames op 08-10-2018 is 26-10-2018.
11-10-2018 krijg ik de vraag vanuit Athlon of Ames al contact heeft opgenomen met mij. Nee dat was niet het geval.
Ik heb toen Ames gebeld en er werd aan mij op 12-10-2018 gevraagd welke velgen ik wilde en welke kleur het leer moest zijn. Dit was benodigd voordat de auto in bestelling. Terwijl dit opties zijn welke achteraf worden geïnstalleerd...
De aflevering werd hierdoor op 01-11-2018 bevestigd als zijnde 25-01-2019.
Precies wat ik wilde uitsluiten met de bpm verhogingen etc... voor de lease betekent dit 5 jaar lang extra betalen, wat ik achteraf met Athlon heb weten op te lossen.
08-12-2018 verandering naar 11-01-2019
10-01-2019 verandering naar 23-01-2019
16-02-2019 verandering naar 21-02-2019

Tijdens deze periode meerdere malen contact gehad. Veel informatie gekregen.
Afleverdatum is indicatief en het inbouwen van het leer zit hier niet bij.
We zijn de auto even kwijt en weten niet waar deze is.
Het verkeerde leer is ingebouwd... nieuw leer moet besteld worden, geen idee wanneer het nu wordt.

De auto is nu in bezit en ik ben tevreden over de skoda.

Update 14-03-2019: Na de review is er gelijk contact met mij opgenomen en hebben wij de situatie tot in de puntjes besproken. Er is veel energie in gestoken vanuit Ames om de situatie uit te leggen en ook met een verbeterplan te komen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn situatie een ongunstige samenloop van omstandigheden is geweest en dat er corrigerende structurele acties ondernomen worden. Deze serieuze aanpak heeft mij doen besluiten de review te herzien naar voldoende.

Score voor Ames Skoda: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Skoda Superb