Arno Grund

11/4 afspraak voor bandenwissel in ‘s Gravendeel. 08:00uur aanwezig, auto op de brug, banden eraf........Uur later kon ik vertrekken. De banden waren er niet. Oude banden er weer op.
(Misschien handig EERST te checken of de banden er zijn voordat je iemand laat langskomen en de banden van de auto haalt. )
Medewerker achter de balie was overigens erg behulpzaam en vriendelijk.
Volgende dag zou ik gebeld worden over de status van mijn banden en wanneer deze vervangen konden worden. Geen telefoontje gehad. Maar ik had toen nog geduld, zaterdag niks gehoord en maandag ook niet.
Dinsdag zelf maar weer eens bellen. “Meneer, ik durf het bijna niet te zeggen maar we zijn de banden kwijt, ze liggen niet in het bandenhotel!”
“We laten u zo spoedig mogelijk weten wanneer ze gevonden zijn”.
‘Bandenhotel?’ Is een opslag in een magazijn tegenwoordig niet goed genoeg voor banden?
Ik heb nog gekeken op Zoover naar recensies voor het ‘bandenhotel’ maar die heb ik niet kunnen vinden. Ik hoop niet dat ze vaker klanten kwijtraken.
Al met al kreeg ik enkele dagen later te horen dat mijn banden gevonden waren. Donderdag 25 weer een afspraak gemaakt om 08:00uur. (Eerder waren ze niet open) Ik wilde er graag even op wachten. In een uur moet dit toch wel gepiept zijn dacht ik. En ik ga er vanuit wanneer ik om 08:00 een afspraak heb en ik de eerste ben (aangezien ze niet eerder open gingen) mijn auto direct de brug op zou gaan. Echter om half negen , nadat ik een half uur tegen mijn auto had zitten aankijken op het parkeerterrein toch maar eens gevraagd of de afspraak voor mijn auto om 08:00uur stond? Hij ging naar binnen de brug. Zou het dan gaan gebeuren? Uiteindelijk zaten ze er toch nog voor 09:15uur op. Inmiddels alle tijd gehad om deze review te schrijven. Ga ik misschien mijn afspraken toch nog op tijd halen....
Al met al niet de beste ervaring maar zijn ze wel klantvriendelijk en heb ik het gevoel dat er vakkundig personeel loopt. Groet Arno

Score voor Ames Bedrijfswagens: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja