Offerte
Presentatie dj en/of artiesten
Professionaliteit dj en/of artiesten
Communicatie

Jeroen de Soeten

Wij hadden vrij snel het idee dat de combinatie van een DJ met een saxofonist ideaal was voor ons huwelijksfeest. Naar aanleiding van een demoavond waren we er eigenlijk direct van overtuigd dat Johan en Boris de juiste mannen waren dit feest - de energie spatte ervan af en ze zijn super muzikaal, gedreven en bovendien ervaren.

Hoe heeft Ambitious invulling gegeven aan uw reden om voor hen te kiezen?

Johan en Boris hebben de tijd genomen om ons te leren kennen zodat ze precies wisten hoe wij ons huwelijksfeest voor ons zagen. Eén van onze grootste wensen was dat het een knalfeest zou worden en dát was het zeker!

Wij merkten tijdens de voorbereidingen binnen no-time dat Ambitious vakwerk levert en daardoor zijn wij met blind vertrouwen afgegaan op de tips van Ambitious. Dat heeft absoluut bijgedragen aan het succes van de avond. Zonder enige twijfel zouden wij opnieuw voor Ambitious kiezen.

Overigens was ook de samenwerking met Ambitious erg prettig. Dit hebben niet alleen wij zo ervaren, maar ook alle andere partijen die betrokken waren bij de organisatie van ons huwelijk. Kortom, absoluut een aanrader!!

Score voor Ambitious: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: