Reviews

7.9 / 10
865 beoordelingen
Schrijf beoordeling

82% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Deskundigheid medewerkers
6/10
Behandelen van de akte
8/10
Ontvangst op kantoor
6/10
Communicatie met de medewerkers
6/10

doekhi

6/10

Het was een mooi gesprek en de afhandeling van de overdracht.wat kleine zaken die niet juist is geweest. e-mails niet beantwoord. goedkoopste notaris wil ook zeggen dat je op de hoogte bent van de overdracht belasting ( wanneer het beter zou zijn of goedkoper) in 2025 was het meer dan in 2026 , dit hebben we zelf moeten uitzoeken. meer dan 2 % op een bedrag van boven de 200000, dan erfbelasting moet de koper en verkoper zelf aansprakelijk worden gehouden. jullie hebben dat gelijk ingevuld. en er moest betaald worden. dan afspraken die doorgegeven zijn , waren ook niet goed verwerkt. omdat wij het aan elkaar verkocht hebben en zelf meestal alles regelen, hebben we maar het zo gelaten. geen gedoe en doe maar als je het leuk vindt en goed advies geef. bijv we hadden afgesproken dat de borg wij onderling zouden verrekenen, maar jullie hebben het op de specificatielijst gezet en verrekend. zo zijn nog meer kleine schoonheids fouten die wij nu uitspreken omdat wij vergelijkingen hebben van recente verkoop van woning aan kinderen. anyhow "ga jullie goed".


Score voor Ambachtse Notaris: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
als er goedkopere , voordelen zijn die enkele weke...