Een prettige organisatie om mee te reizen. Alles is goed georganiseerd en gestructureerd, dat zorgt er voor dat je veel van een land kan zien.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een prachtige reis naar Ecuador gehad. Gelukkig had ik voldoende tijd en ruimte om mijn hobby, vogels kijken, uit te oefenen. Op eigen gelegenheid ben ik met een lokale vogelaar op pad geweest. Dat was erg leuk. Ook van de tijd in de Amazone heb ik erg genoten. Voor mij waren hoogtepunten: het zien van de Andean Cock of the Rock, Torrent Duck, Hoatzin en Andean Condor. De natuuractiviteiten waren dan ook de hoogtepunten van de reis. Otavalo , Banos de Aqua Santa en Quilotoa vond ik wat minder interessant. Desondanks heb ik genoten van het raften op de Rio Verde. Ik heb iets gedaan wat ik gedacht had dat ik nooit zou doen. Buiten de vogels was dat zeker een hoogtepunt wat ik zeker nog wel een keer zou doen. Overigens niet te vergeten: ook het gezelschap was leuk en gezellig. Vooral het gezamenlijke cavia eten was leuk om met z'n allen te doen. Zoiets eet je tenslotte niet elke dag!

Score voor Amarant Reizen: 4/5
Zou je ons aanbevelen? Ja