Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Martin Hofman

Vreselijk

Vreselijk, is onderdeel van de wtw installatie kapot en jullie weigeren dit te vervangen. Enige oplossing die jullie boden was compleet nieuwe installatie van €3500. Hebben dit nu zelf vervangen en zijn we voor €450 klaar. Voelen ons echt keihard ge… door jullie!

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag,
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. We begrijpen dat u teleurgesteld bent en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.
We willen graag verduidelijken dat we uw WTW unit niet hebben geïnstalleerd, en om die reden kunnen we geen garantie bieden op installaties die niet door ons zijn uitgevoerd. Toen u ons benaderde met het probleem, zijn we kosteloos bij u langsgekomen om de situatie te beoordelen. Na inspectie hebben we aangegeven dat we de installatie niet kunnen repareren. Hiervoor moet u bij de installateur zijn die uw WTW unit heeft geïnstalleerd.
We zijn blij om te horen dat u in staat was om elders een oplossing te vinden en het probleem heeft kunnen verhelpen.
We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en hun problemen op te lossen.
Mocht u in de toekomst nog vragen of problemen hebben, staan we graag voor u klaar.

Score voor Alpha Ventilatie: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee