Deskundigheid
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Marco Vogelaar

Geen goede ervaring helaas

Vriendelijke monteur

Prijzen en whatsapp afspraken worden niet nagekomen. Ondanks duidelijke communicatie vooraf.

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag,
Dank u wel voor uw feedback. We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening.
We willen graag verduidelijken dat we ons best doen om transparant te zijn over onze tarieven en dat deze altijd beschikbaar zijn op onze website. Als er onduidelijkheden waren, betreuren we dat ten zeerste en zullen we ervoor zorgen dat onze communicatie in de toekomst nog duidelijker is.
Wat betreft de prijzen, we hanteren altijd dezelfde tarieven voor onze diensten, en het is niet onze intentie om deze niet na te komen. Mocht er een situatie zijn waarin u het gevoel had dat dit niet het geval was, dan kan er inderdaad sprake zijn geweest van miscommunicatie, en daarvoor willen we onze excuses aanbieden.
We willen graag de kans krijgen om de situatie beter te begrijpen en eventuele misverstanden recht te zetten. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen, zodat we uw zorgen kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken.
Team, Alpha Ventilatie

Score voor Alpha Ventilatie: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee