Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Fam Bot

Het contact verliep moeizaam. Als we belde was de wachttijd vaak 10 minuten of langer. Na 15 minuten in de wacht werd de verbinding automatisch verbroken zonder terugbel optie. Als we iemand aan de telefoon kregen wisten ze standaard van niks en was de collega die het wel wist niet aanwezig/bereikbaar.
Op de dag van installatie kwamen ze bijna twee uur later dan afgesproken. De werkplannen die ze van te voren hadden gemaakt in overleg met ons werden aan de kant gezet en er werd ter plekken een nieuw plan gemaakt. De totale werkzaamheden bedroegen vier dagen ze kwamen tegen tien uur en tussen drie en vier waren ze weer weg. Toen alles was aangesloten liep de aansluiting voor de cv langs terwijl er expliciet gevraagd was om dat via het plafond aan te sluiten. In het toilet was het ventiel afgezaagd om het passend te maken terwijl daar was aangegeven dat er een verlaagd plafond zou komen waardoor het ventiel overal kon komen. Om deze dingen daarna aangepast te krijgen hebben we uiteindelijk zelfs de rechtsbijstand moeten inschakelen omdat ze geen gehoor meer gaven.

Het zehnder systeem werkt goed

Ga de zooi aansluiten zoals op jullie website staat en leid je medewerkers op voordat je ze naar de klant stuurt. Het technisch inzicht is zeer beperkt. Alle werkzaamheden moesten worden voorgekauwd

Score voor Alpha Ventilatie: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee