Deels positief, deels negatief. Positief: snel afspraak kunnen maken, vlotte installatie goed werkende unit. Negatief: De ventilatie-unit heeft een vochtsensor, de werking ervan kan niet worden gegarandeerd. Dat staat niet op de site, maar dit staat in een regeltje op de rekening, die je dus pas na installatie ontvangt. Of je merkt het bij het douchen wanneer de unit niet automatisch naar een hogere stand gaat.
Sterke punten
Makkelijk afspraak maken, monteur werkt netjes en vlot, is vriendelijk. De afzuigunit zelf werkt prima.
Verbeterpunten of tips
Vermeld op de site alle bijzonderheden, zodat de klanten achteraf niet teleurgesteld zijn, omdat iets niet zo werkt, als waarop ze hadden gerekend.