Verschrikkelijk bedrijf. Kwamen 2,5u eerder dan de afspraak was, nooit excuses voor gekregen. Vervolgens nieuwe ventilatie geïnstalleerd, maar oude kastjes niet verwijderd en geen nieuw bedieningskastje geïnstalleerd, gewoon zo los op een tafel neergelegd. Ook zou er gereinigd worden en de ventielen schoongemaakt en gecontroleerd, maar ventielen zijn nooit aangeraakt dus ook niet gecheckt. Contact met klantenservice ook dramatisch, geen gesprek mee te voeren, enkel ontkennen zonder enig bewijs en helft van de vragen niet op reageren. Afzetterij dit, dont do it ;)
Sterke punten
Reageren snel
Verbeterpunten of tips
Communiceren, doen wat je belooft, klanten serieus nemen, netjes werken, klantvriendelijkheid, enkel reactiesnelheid mails oke, rest rampzalig.