Heel slecht. Pas bij de derde afspraak is er daadwerkelijk een monteur gekomen. De eerste twee keer hebben we geen monteur gezien. De monteur constateerde dat de motor kapot was. Best snel want het systeem zit er iets meer dan 5 jaar in. Contact gezocht met het bedrijf maar er viel niets aan de prijs te doen. Terwijl een normaal systeem minstens 10-15 jaar mee moet gaan. Ons vorige systeem heeft 30 jaar gewerkt. Ook geen compensatie voor het opnemen van vakantiedagen terwijl er geen monteur kwam.
Sterke punten
Geen
Verbeterpunten of tips
De monteur sprak mij aan met meid. Beetje vreemd. Ik ben 63 jaar oud.