Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Gertjan Winter

Negatief

Zwak punt: Wil niet langs komen voor een storingsdiagnose. Stelt gelijk vervangen van de complete WTW voor.

Kijk eens of je (potentiële) klanten kunt helpen i.p.v. direct te stellen dat de hele installatie vervangen moet worden. Als je jezelf presenteert als DE WTW EXPERT dan mag je wel wat meer service gericht denken

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag, hartelijk dank voor uw review en reactie. We waarderen uw feedback en willen graag ingaan op uw opmerkingen. Met onze uitgebreide ervaring op het gebied van WTW-units, zijn we in staat om in vrijwel elke situatie de optimale oplossing te bieden.
Bij verouderde WTW-units raden we echter af om reparaties uit te voeren. De kans op nieuwe defecten is aanzienlijk, en bovendien zijn de benodigde onderdelen vaak moeilijk verkrijgbaar en relatief kostbaar. Als uit onze analyse blijkt dat een fysiek bezoek geen toegevoegde waarde heeft, geven we dat advies ook op afstand.
Gemiddeld gaat een WTW-unit zo'n 15 jaar mee, en met goed onderhoud kan dit zelfs langer zijn. In uw specifieke geval adviseren we echter niet om reparaties uit te voeren, gezien de gevorderde leeftijd van de unit. Ons aanbevolen alternatief is om te kiezen voor vervanging, wat de meest duurzame oplossing is voor uw situatie.
Mocht u verdere vragen hebben of hulp nodig hebben bij het kiezen van een geschikte vervanging, staan we natuurlijk graag voor u klaar.

Score voor Alpha Ventilatie: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee