Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Sven Verhoeven

Heel slecht! Afspraak gemaakt, na 2 maanden hebben we tijd wordt er aangegeven, om langs te komen. Afspraak gemaakt. 1 dag voor de afspraak word ik gebeld dat de afspraak van morgen niet kan doorgaan, dat ze over 5 weken pas weer kunnen en niet eerder, belachelijk!

...

Meer service bieden, ik wacht 2 maanden op een afspraak en dan kan het niet zo zijn dat ik door jullie nog een extra maand moet wachten. Zeker niet een dag vooraf dit meedelen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer een geplande afspraak niet kan doorgaan zoals verwacht. Onze planning is afhankelijk van de beschikbaarheid van monteurs in verschillende regio's, en soms kunnen onvoorziene omstandigheden leiden tot vertragingen in de planning. We willen benadrukken dat we ons best doen om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar in sommige gevallen kunnen we de gewenste termijn niet halen. We realiseren ons dat dit erg vervelend voor u is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om onze waardering voor uw geduld te tonen, willen we graag een compensatie aanbieden bij het maken van een nieuwe afspraak. Neem alsjeblieft contact met ons op via support@alphaventilatie.nl om de details te bespreken en de compensatie te bespreken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we de situatie snel kunnen oplossen en u tevreden kunnen stellen.

Score voor Alpha Ventilatie: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee