Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Emmy van Houtert

De monteurs van Alpha Ventilatie zijn erg aardig en communiceren duidelijk over de installatie. Deze installatie ging echter niet geheel soepel bij ons door gebreken in de voorbereiding.

Sowieso moesten wij 3 keer via verschillende kanalen contact opnemen voordat wij een offerte toegestuurd kregen. Toen wij eenmaal contact hadden gekregen hebben wij gelijk een aantal foto's meegestuurd. Dit waren volgens de instructie foto's van de te vervangen WTW. Omdat ons echter niet om fotos van de installatielocatie is gevraagd heeft Alpha Ventilatie niet gezien dat het door hen voorgestelde model WTW niet op de muur kon worden geplaatst. Hier kwamen de monteurs pas achter bij installatie. Zij hebben ter plekke goed meegedacht naar een oplossing en deze goed met ons gecommuniceerd. Doordat echter gebruik moest worden gemaakt van een montage stoel werd de totaalprijs vn de installatie hoger dan de offerte. Dit had een groot probleem kunnen zijn aangezien met pin moest worden afgerekend. Omdat limieten aanpassen van bankpassen soms tot 4 uur duurt hadden wij ons van te voren voorbereid op het bedrag op de offerte. Nu moeste wij echter snel zorgen voor het ophogen van de limieten wat voor onnodige onrust zorgde.

Daarnaast moesten wij ook nog ter plekke contact opnemen met een loodgieter omdat de monteurs aangaven de condens afvoer niet aan te kunnen sluiten. Dit was voor ons ook onverwacht en zorgde voor zorgen over lekkend water op zolder.

Al met al zijn wij dus erg tevreden over de werkzaamheden en communicatie van de monteurs zelf. Wat betreft communicatie en voorbereiding vanuit het bedrijf zelf zien wij echter verbeterpunten om onverwachtte kosten bij klanten te voorkomen.

aardige een meedenkende monteurs

Wat betreft communicatie en voorbereiding vanuit het bedrijf zelf zien wij verbeterpunten om onverwachtte kosten bij klanten te voorkomen.

Score voor Alpha Ventilatie: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee