Deskundigheid
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Bianca

Matig

Sympathieke medewerker aan huis

- Hanteer actuele prijzen op je website. Ga niet aan de telefoon roepen dat de website oude prijzen hanteert en mij afblaffen.
- Communiceer aan de telefoon en via whatsapp dezelfde info naar een klant. Ga niet aan de telefoon zeggen dat je 295 euro vraagt voor reiniging en onderhoud en op whatsapp dat je 275 euro hanteert vanwege onjuiste info op de website. Trek 1 klantvriendelijke lijn hierin.
- Vraag voordat je aan huis komt uit welke WTW iemand heeft zodat je er niet pas ter plekke achter komt dat je geen onderhoud kunt plegen omdat de WTW installatie te oud zou zijn. Wat moet ik als klant met deze info? Ik betaal bijna 300 euro om jóúw expertise in te kopen en daarop te kunnen vertrouwen.
- 180 euro voor schoonmaken van 80% van de kanalen in 30 minuten tijd voelt megaduur, zeker als ik de feedback ontvang dat ze niet eens echt vies waren.
- Dring me geen offerte op van + 3000 euro voor een nieuwe WTW zonder uit te leggen waarom ik er 1 nodig heb. Enige argument dat je aanvoert is "hij is 15 jaar oud".
>> Is ie kapot?? Is er een onderdeel dat bijna stuk gaat? Is mn luchtkwaliteit minder? Bij een uitgave van meer dan 3000 euro zou ik graag meer professionele uitleg en duidelijkheid willen.
- Marco was een sympathieke man.

Score voor Alpha Ventilatie: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee