Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

J.J. van Ruijven

Ik stond op het punt om vanavond de factuur te voldoen, nadat er vandaag een Flair 400 Plus bij mij is geinstalleerd.
Maar ik wil eerst morgen telefonisch contact, want de unit is weliswaar goed geplaatst, maar voor de rest werkt er niets:
De app heb ik geinstalleerd op mijn telefoon, maar ik kan niet inloggen met mijn account gegevens (wachtwoord drie keer gewijzigd)
De wifi link via de QR code krijg ik ook niet geactiveerd. Zeer ingewikkeld, ik was een heel eind, maar begrijp er geen fluit van.
Ook de installatiegids die ik op de site het gedownload gaat mij ver boven de pet. De instructie die daar in staat klopt ook niet.

Dus ik wil eerst iemand aan huis die mij helpt bij het installeren en gebruiken van de app en het uitleggen van de wifi-verbinding.
Een basisvraag als 'hoe kan ik de unit straks van de zomerstand in de winterstand zetten' blijft onbeantwoord. Ik heb werkelijk geen enkel idee.

Snel en adequaat geplaatst

Ik bleef na de installatie achter met een apparaat waar ik niets van begrijp en ook weinig mee kan

Score voor Alpha Ventilatie: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee