Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Arjen

Alpha Ventilatie heeft een compleet ventilatiesysteem geïnstalleerd: Maxibox op zolder, WTW in de woonkamer en S-fans in alle slaapkamers.

Er wordt netjes gewerkt, het advies was prima. Tot nu toe blij met de complete installatie, duidelijke verbetering comfort.

Bij adviesgesprek kreeg ik te horen dat de WTW en de fans direct op de contactdoos zouden worden aangesloten (geen stekker). Echter, bij de installatie kreeg ik van dezelfde persoon te horen dat ze dit niet mogen doen, omdat dit alleen door een elektricien gedaan mag worden. Waarom is mij dat bij het adviesgesprek niet verteld?
De kennis bij de monteurs kan nog wel beter. De monteur bekeek met een leidingzoeker of er een elektra-leiding in de muur loopt. Hij kreeg een melding, maar er zat daar helemaal geen elektra-leiding. De grote boor verstoorde het elektrische veld. Toen hij de boor uitschakelde kreeg hij geen melding meer van een elektra-leiding.
De overdracht van gebruikersinformatie kan beter. Alle apparaten hebben een gebruiksaanwijzing en die is te vinden op de site van Climarad. Het zou netjes zijn geweest als ik bij deze forse investering deze handleidingen had ontvangen en niet zelf had moeten opzoeken.

Score voor Alpha Ventilatie: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja