Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Robin Bijland

Geen goede ervaring! De monteur was totaal niet op de hoogte van de problemen van de WtW terwijl ik die duidelijk gemeld heb bij het maken van de afspraak. Het probleem is dus ook niet opgelost! Uiteraard heeft de monteur de kanalen gereinigd en de WtW schoongemaakt. Ook heeft hij mijn instroomventielen vervangen door plastic versies ( heb ik op advies van de monteur mee ingestemd). Het gevolg is nu wel dat ik een continu hinderlijk geluid uit deze ventielen hoor komen ( dat deden de oude niet!). Kortom ik heb 360 Euro afgerekend terwijl het eigenlijke probleem niet verholpen is. Ik verwacht dus snel actie. Er is een continue onderdruk in de woning ( er word dus meer lucht afgezogen dan dat er ingeblazen word). Ik moet uit veiligheidsoverwegingen dus continu een raam open zetten, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Er moet dus wel een probleem met de regelprint, de klep of een eventuele vochtsensor zijn waardoor de WtW continu probeert om balans te vinden maar dit dus niet lukt. Dit levert ook veel herrie op. Hraag met spoed actie.

Vriendelijke monteur

Zorgen dat de klacht omschrijving goed en duidelijk overgebracht wordt op de monteur en deze dan ook kennis van zaken heeft om het probleem op te lossen

Score voor Alpha Ventilatie: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee