Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Bradley

De monteur is langs geweest om te kijken waar het geratel vandaan kwam. Volgens de monteur was er niks aan de hand en is daarna weer vertrokken. Ik zelf ben gisteren avond pas thuis gekomen ivm een 3 weeks verblijf in het buitenland dus helaas ben ik hier zelf niet bij geweest. Na vertrek van de monteur is de kast weer gaan ratelen. Ik heb vandaag zelf de kast uit elkaar gehaald om te kijken waar het probleen ligt. Ik ben nog geen 5 minuten bezig en ik kan al constateren dat het rotorblad gebroken is. Heel vreemd dat een monteur dit zelf niet kon zien. Waarschijnlijk heeft de monteur het rotorblad ergens tegen aan gestoten bij het uitelkaar halen want hiervoor heeft hjj het 5 jaar lang gedaan en was er niks mee aan de hand. Tevens is ook jullie klantenservice waardeloos en asociaal. Een werknemer van de klantenservice die beweerde dat hij de supervisor was liet me niet uit praten en probeerde maar de schuld van jullie bedrijf af te houden. Echt schandalig gewoon.

Helemaal niks.

Zie hierboven

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedemiddag,
Dank voor uw feedback. Onze monteur is inderdaad terug geweest om te bekijken waar het probleem lag. De gehele motor is uit elkaar gehaald en laten zien aan de bewoner. De motor is weer in elkaar gezet en teruggeplaatst. Er zijn ter plekke geen problemen geconstateerd en dit heeft de monteur ook ter plekke aangegeven. Het systeem functioneerde prima en maakte ook geen geluid meer. Het systeem is niet door ons geplaatst, wij kunnen dan ook niet garanderen dat dit systeem naar behoren werkt / en of is geplaatst. Daarvoor moet u bij desbetreffende installateur zijn. Het vervangen van het motortje zou het probleem bijvoorbeeld kunnen oplossen. De prijzen hiervoor zijn niet inbegrepen in het onderhoud.
Groeten, Adam van Alpha Ventilatie.

Score voor Alpha Ventilatie: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee