Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Jeroen

Vorige maand onze ventilatie kanalen en demand-flow systeem laten reinigen. Zouden tussen 12-14 langskomen, dit werd helaas
na 15h zonder telefonisch contact. Na een korte introductie van ons systeem werd al vrij snel duidelijk dat de monteurs nog nooit een demand-flow installatie hadden gezien.
Er moest veel gebeld worden met kantoor om er achter te komen hoe het systeem werkte en ze deze moesten reinigen. De luchtkanalen werden daarna snel en vakkundig gereinigd
en er bleek geen groot onderhoud nodig te zijn. Tot zover positief. Na vertrek het systeem een aantal weken laten draaien. Veel suisingen hoorden wij in de kanalen en als wij gingen
douchen ging de ventilatie niet meer automatisch aan. Uiteindelijk zelf maar eens een kijkje genomen en toen wel een beetje geschrokken. Eén grote draden bende boven de ventilatiekleppen, verschillende kleppen zaten er niet goed op geklikt (vandaar het suisen) en de vochtigheidssensor lag gewoon ergens los in de ventilatiebox .Inmiddels allemaal zelf verholpen maar je verwacht toch meer van een ventilatie expert.

Kennis vergroten van de nieuwe ventilatie systemen

Score voor Alpha Ventilatie: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee