Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Bram

Over het algemeen prima. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. De monteur (Ali volgens mij) die ik beide keren langs heb gehad is vriendelijk, prettig in de omgang en heb ik graag over de vloer. Ze houden zich aan hun afspraken wat echt belangrijk is. Het enige negatieve wat ik heb meegemaakt is dat je ze wel achter de vodden aan moet zitten. Het heeft veel te lang geduurd voordat ik het voor mekaar kreeg om ze de 2e keer vanwege problemen langs te laten komen. Kwam ook omdat ik ze slecht telefonisch bereikbaar vind ofwel zijn de openingstijden niet goed op de website en Google. Ik moest even dreigen via een mailtje voordat er weer actie werd ondernomen en dat is jammer. Dat kan natuurlijk door 1 persoon komen maar staat slecht voor het bedrijf. Uiteindelijk bleek het gelukkig een klein stroom aanvoer probleem te zijn en dat is zonder kosten verholpen zoals beloofd aangezien het niet aan mij lag.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De monteur(s) (Ali?) heb ik graag over de vloer en dat is bijna net zo belangrijk als kwalitatief werk leveren want daardoor is het minder erg of zelfs fijn als ze langs moeten komen voor iets. De kwaliteit van het geleverde werk is voor zover ik kan beoordelen ook goed.

Het kantoor personeel moet je echt achter de vodden aan zitten want anders duurt het veel te lang voordat er iets gebeurt. Ik heb voortdurend contact op moeten nemen zodat er stappen ondernomen werden en zelfs daarmee heeft het minstens een 1 maand langer geduurd dan nodig voordat de monteur langs kwam. Kan natuurlijk niet zeggen aan wie dat lag maar wel dat het naar mijn idee niet aan Tim heeft gelegen want hij wekte in ieder geval goed de indruk dat hij deed wat hij kon en reageerde altijd snel en duidelijk zowel via telefoon als mail.
Het inplannen van de uiteindelijke afspraak verliep weer heel snel en soepel maar ga daar toch min punten op geven omdat ik geen andere manier heb om een score te geven voor wat er "fout" ging.

Score voor Alpha Ventilatie: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja