Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Bob

In oktober 2017 een box laten plaatsen en de kanalen laten reinigen. Helaas bleek later dat de aansluiting van de box op de in- en afvoer erg knullig te zijn gedaan, zoals onlangs bleek: de aansluitingen lieten los, wat niet gek was, want er was alleen tape gebruikt en geen knelringen zoals zou moeten.
Op 12/09 gebeld en een afspraak kunnen maken voor de volgende dag. De medewerker vertelde dat de monteur niet meer bij hun werkte vanwege meerdere klachten, dus er hoefde ook geen discussie gevoerd te worden over mijn klacht. Deze werd onderschreven.
De volgende dag stond de monteur voor de deur en heeft eerst gekeken wat er moest gebeuren. Het bleek alles, dus ook inclusief de kanalen reinigen.

Nu ziet het er uit zoals je van een professioneel bedrijf mag verwachten: de aansluitingen zijn vernieuwd en bevestigd met knelringen plus tape en de kanalen zijn deze keer goed gereinigd. De monteur was vriendelijk en heeft voor zover ik kan beoordelen goed werk afgeleverd.

Dus ik ben in eerste instantie ontevreden, maar door de snelle en goede service heb ik toch gekozen voor aanbeveling van dit bedrijf. Hierdoor kom ik op een voldoende als eindoordeel.

Service achteraf goed.

Zorg dat je goede monteurs aanneemt en controleer steekproefsgewijs of zij hun werk goed doen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Bob,
Bedankt voor je uitgebreide reactie en feedback, daar kunnen we wat mee. Goed om te horen dat het probleem nu is opgelost :).
Marlon van Alpha Ventilatie

Score voor Alpha Ventilatie: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja