Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Mick

Vandaag een afspraak gehad voor vervanging ventilatiebox en reiniging kanalen. De monteur komt binnen met een alles in 1 pakket doos met daarop afgebeeld een ventilatiebox afstandsbediening en 4 luchtventielen. Dit is ook hoe het pakket verkocht wordt online en bij andere bedrijven. Maar bij alphaventielatie blijkbaar niet. Nee daar is alles al uit de doos gehaald en moet er appart bijgekocht worden! Je wordt dus opgelicht waar je bij staat. Ik heb hem het (pakket) weer laten meenemen en alleen de kanalen laten reinigen. Wat overigens ook belachelijk duur was, 150 euro voor 2 kanalen (15 minuten werk)

Vriendelijke monteur.

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Mick,
Allereerst bedankt voor uw uitgebreide reactie. Wij waarderen uw mening en reageren graag op uw feedback:
Het pakket wat u besteld heeft is exclusief zenders en ventielen, zenders en ventielen bieden wij optioneel aan omdat niet iedereen de wens heeft deze af nemen gezien dit een meerprijs met zich mee brengt.
Dit hebben wij transparant op de website beschreven en in uw afspraakbevestiging d.d. 15-6-2018 staat ook het volgende vermeld: "Extra’s:
Let op, in het pakket wat u heeft gekozen zit geen RFT zender. Dit is optioneel en kost € 60,- extra."
U geeft aan dat andere bedrijven dit wel leveren, daar betaalt u dan ook extra voor. Dit geldt ook bij ons. In het geval u bij ons een alles-in-één pakket (reinigen + vervangen + Itho CVE-S + RFT Zender + 4 Ventielen) afneemt komt dit neer op € 491,-.
U heeft de dienst: "reinigen + vervangen + Itho CVE-S" besteld. Hiervoor geldt de standaardprijs, namelijk €395,-. Indien de wens is om een RFT zender of ventielen te nemen, kunt u dit op voorhand bestellen, maar u kunt dit eventueel ook op locatie bij de monteur aangeven.
Daarnaast heeft u op locatie gekozen om toch een andere dienst af te te nemen. Dit heeft u tijdens aanvang van het werk overlegd met de monteur en op voorhand akkoord gegeven (zie ook op onze website onder het kopje "tarieven"). Wij zijn hier flexibel mee omgegaan, om zo aan uw wensen te kunnen voldoen.
Wij vinden het vervelend dat u ondanks onze inzet en flexibiliteit alsnog met een ontevreden gevoel achter bent gebleven.
Marlon van Alpha Ventilatie

Score voor Alpha Ventilatie: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee