Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Overall goed en snel geholpen. Telefonisch werd alles goed uitgelegd, binnen 3 dagen al af kunnen spreken. De email die ik vervolgens kreeg stond alles nog eens duidelijk uitgelegd. De monteur super vriendelijk, totaal niet gehaast en heeft foto's laten zien voor /na reiniging.

Vriendelijk monteur. Niet klagen, zeuren etc. 'Gewoon' goed zijn werk gedaan. Daarnaast van aanvang, snel geholpen.

Monteur was een uur later dan afgesproken tijdstip. Ik moest zelf bellen om te vragen waar hij bleef en of hij nog wel kwam. Kleine moeite om even te bellen dat het wat later wordt. Telefonisch en email mag wel wat persoonlijker door een naam te noemen/vermelden. Ik heb de betaling gepind maar zou toch wel graag een factuur willen ontvangen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback, wat de factuur betreft, deze ontvangt u zeker nog van ons. Ik zie dat u de dienst gister van ons heeft ontvangen. Het is gebruikelijk dat wij gemiddeld 2 dagen na levering van de dienst de factuur per mail toesturen. Deze zal in uw geval dus nog volgen.
Het is leuk om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant!

Score voor Alpha Ventilatie: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja